HTML

Szívlenyomatok

Friss topikok

  • mmarianna: @Rácz Nimród: Kedves Nimród! Nagy örömet szereztél kedves szavaiddal, köszönöm szépen! Az illusztr... (2021.12.16. 15:59) Bizonyosság.
  • mmarianna: @Blasi Laci: szia Laci, nagyon köszönöm! Szeretnék arra járni újra, egyéni szervezésben nyilván so... (2018.08.25. 10:27) Érzéki kalandozás az ír végeken
  • mmarianna: Gyöngyi! Nagyon örülök, ha így érzed! És nagyon köszönöm. (2015.08.10. 12:03) Túl az Óperencián... Svájci útinapló 3 tételben. (2.)
  • mmarianna: @ZEva: Nagyon örülök, hogy tetszettek a gondolataim! Köszönöm szépen a megerősítést! És menjünk mi... (2015.01.01. 18:15) Hóhelyzetben

Címkék

A pillanat gyönyörűsége

2016.01.25. 19:12 mmarianna

Nem is tudom, honnan kezdjem. Talán onnan, mennyire érdemes időnként kimozdulni a négy fal közül, mert soha nem tudhatod, mikor kap el egy pillanat, egy igazi Pillanat. Egy olyan pillanat, egy olyan élmény, amibe belefeledkezel, amikor csak az a bizonyos Most van. Lehet a hely ismerős, és lehet ismeretlen is, mert a pillanatok mindig mások. Hol ezt látjuk, hol arra figyelünk, hol erre nyílik rá a szemünk, hol arra érzékeny a lelkünk.
El is mesélem az én hétvégi Pillanatomat. Hévízen jártam, egy talán klasszikusnak nevezhető wellness hétvégén. Egy kis termálfürdő, egy kis iszap, egy kis masszázs, egy kis szauna, egy jó séta. Nem is kell ennél több így télvíz idején az ember lányának. De aztán… amikor kiúszik az élménymedencébe, csodát lát. Úgy bizony. Mert ég és föld összeért ott a medencében, az éj leple alatt, télvíz idején.
Képzeljétek csak el! Mínusz közeli hőmérséklet, sötét este. A kellemesen meleg víz felett vastag párafelhők gomolyognak, a medence kék-zöld-arany fényárban úszik.  Csak a fejed látszik ki a vízből, szinte elveszik a pihe-puha, folyton formát váltó pára paplanban. Alig páran vannak még a medencében, fejük sziluettje csak halvány árnyék a koraesti sejtelemben, majd lassan magadra maradsz. Felnézel. Fejed felett ragyogóan csillagos az égbolt, és a már majdnem teli hold mosolyog Rád odafentről. Lent a víztükör, fent az égbolt. Kész voltam. Csak álltam, vigyorogtam és élveztem a Pillanatot. Néha picit úsztam, hogy minden oldalról enyém legyen a látvány, figyelgettem, honnan a legszebb az élmény. Gyönyörködtem a fényekben, a pára vonulásokban, belemerészkedtem a gejzír sodrásába, és nem tudtam betelni a kék fénnyel, ami pár percenként megvilágította a medencét. Beleúsztam, belesimultam, szemem sarkából a Holdat figyelve. Óh, ha itt lenne most egy fotós, jaj, de tudnám, mit mondjak neki… de nem volt, így szívem-lelkem-szemem örökítette meg a Pillanatot. Napok teltek el azóta, mégsem halványul a kép.  Mert hiszen érzésekkel teli, rácsodálkozós, ajándék volt a pillanat, a teliholdas élményfürdő. Ja,  és a felvétel nem is törölhető. Mentésre került, az "emlékeim" meghajtóján található kedvenc mappába:-) 

vollmond_207476.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlenyomatok.blog.hu/api/trackback/id/tr788312600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása