HTML

Szívlenyomatok

Friss topikok

  • mmarianna: @Rácz Nimród: Kedves Nimród! Nagy örömet szereztél kedves szavaiddal, köszönöm szépen! Az illusztr... (2021.12.16. 15:59) Bizonyosság.
  • mmarianna: @Blasi Laci: szia Laci, nagyon köszönöm! Szeretnék arra járni újra, egyéni szervezésben nyilván so... (2018.08.25. 10:27) Érzéki kalandozás az ír végeken
  • mmarianna: Gyöngyi! Nagyon örülök, ha így érzed! És nagyon köszönöm. (2015.08.10. 12:03) Túl az Óperencián... Svájci útinapló 3 tételben. (2.)
  • mmarianna: @ZEva: Nagyon örülök, hogy tetszettek a gondolataim! Köszönöm szépen a megerősítést! És menjünk mi... (2015.01.01. 18:15) Hóhelyzetben

Címkék

A hegycsúcsok üzenete

2014.08.03. 19:44 mmarianna

Nagyon régóta él bennem a magas hegyek iránti vonzódás. Kezdetben csak bámultam őket a fotókon, talán hosszabban rajtuk felejtve a pillantásomat, mert szépek. Szemet, lelket gyönyörködtetően szépek a hósipkájukkal, változatos formájukkal, felhőkbe nyúló magasságukkal. Aztán, magam sem tudtam akkor még, miért, de könnyessé váltak ezek a pillantások. Egyre erősebb lett a vonzás. Éreztem, hogy mennem kell, találkoznom kell a hegyeimmel, személyesen kell köszöntenem, csodálnom őket. Így is lett. Megtörtént a nagy találkozás. Egyszer, kétszer, és tegnap harmadszor is. És mára megértettem mindent. A hegycsúcsok üzenetét.
Az Ötscher vidéke a szabadság érzését jelentette. Minden gondot hátrahagyva, gyermekeim társaságában,  teljes egyetértésben, hangosan dalolva jártuk az erdőt, másztuk a hegyet. Akkor, majdnem egy évtizede erre volt szükségem. 
Sokkal később, csupán pár évvel ezelőtt gyógyulni hívtak a hegyek. Egyetlen percig sem gondolkodtam. Magasságokba vágytam,  és a svájci Alpokban kötöttem ki. Szerelmem tragikus elvesztése miatt érzett mély szomorúságomban a hegyek a reményt, az életet mutatták meg nekem. Több ezer méteren, a kősziklák közt megbúvó apró színes virágok élni, örülni tanítottak. 
Tegnap új hegyvidéki élményben volt részem. Felmásztam a Hohe Wand tetejére. Soha nem másztam még sziklákon, gyökereken, soha nem húztam fel magam méterről méterre a meredek hegyoldalon. De minden gond nélkül felértem, hogy bezsebelhessem jutalomként a páratlan panoráma, a friss hegyi szellő ajándékát. És az érzést, igen, tudom, küzdés nélkül nincs felfelé. 
Indulj el, bátran felfelé! Ne nézz vissza, ne nézz lefelé! Figyeld csak az út csodás ajándékait! Ahogy a hegymenet tele van illatos erdei ciklámennel, kövek között gyökerező életerős bokrokkal, okosan rejtőző zergékkel, kristálytiszta levegővel és frissítő szellővel, úgy van tele az Élet is útközben érkező lehetőségekkel. Ha néha meg is kell állnod levegőt venni, ne add fel! Menj feljebb, menj tovább! Lépésről lépésre. És amikor fent vagy, leküzdve a mélységet, erős leszel. Sokkal erősebb, bátrabb és bölcsebb, mint lent voltál. Csak hallgass a hegyek üzenetére...
160291814.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivlenyomatok.blog.hu/api/trackback/id/tr496570857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása